אחרי "כי לא ידח" הם מגיחים שוב עם "כי ניחם" • האזינו

דוד קליגר No Comments on אחרי "כי לא ידח" הם מגיחים שוב עם "כי ניחם" • האזינו

'כי ניחם' הוא שיר חסידי מודרני, ולמעשה מדובר באחת היצירות הראשונות של יענקי כהן, אותה הקליט לפני כמה שנים, וכשהשמיע את השיר ליוסף זאב בראווער הם ידעו שהם עתידים לשחרר אותו יחד לכבודה של ירושלים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי שנתיים הצמד יענקי כהן ויוסף זאב בראווער המוכרים לכם מהשיר "כי לא ידח" והקליפ המרהיב יוצאים בשיר נוסף "כי ניחם".

'כי ניחם' הוא שיר חסידי מודרני, ולמעשה מדובר באחת היצירות הראשונות של יענקי, יענקי הקליט לראשונה את השיר לפני כמה שנים, וכשהשמיע אותו ליוסף זאב הם ידעו שהם עתידים לשחרר אותו יחד כדי להביע את הקשר העמוק שלהם לירושלים.

"מה שמיוחד ב'כי ניחם' הוא שהוא מבטא את תחושת השמחה והנחמה של עם ישראל בימים שלאחר תשעה באב בצורה של שיר געגועים, עם קצב מודרני", אומר יוסף זאב. "השיר מביע חיבור והעצמה, ואני בטוח שהקהל יתחבר לעומק שבו, שמבטא את הנבואה שאנו זוכים לחיות ולראות את תהליך התגשמותה במו עינינו, כאשר רחובות ירושלים מתמלאים בתקווה, שמחה והודאה – ולכן בחרנו לשחרר אותו בתקופה זו" מוסיף יוסף זאב.

השיר הולחן ועובד מוסיקלית על ידי יענקי כהן על המילים מתוך הנביא בישעיהו "כִּי נִחַם ה׳ צִיּוֹן נִחַם כָּל חָרְבֹתֶיהָ וַיָּשֶׂם מִדְבָּרָהּ כְּעֵדֶן וְעַרְבָתָהּ כְּגַן ה׳ שָׂשׂוֹן וְשִׂמְחָה יִמָּצֵא בָהּ תּוֹדָה וְקוֹל זִמְרָה".



0 תגובות